Rodzaje gadżetów reklamowych

Gadżety dla firm – co aktualnie jest popularne

Gadżety dla firm otaczają nas wszędzie, a wieloletnie doświadczenie w marketingu i sprzedaży produktów promocyjnych pokazuje, że trendy marketingowe szybko przychodzą i odchodzą. Zauważyłam jednak trend marketingowy, który się utrzyma: firmy są świadome społecznie i ekologicznie, jeśli chodzi o dystrybucję bezpiecznych produktów promocyjnych. Klienci tacy jak Ty również odgrywają rolę w utrzymaniu zrównoważonego rozwoju produktu.

Tysiące nowych i wyjątkowych produktów promocyjnych. Wraz z ciągłym rozwojem produktów, branża oferująca gadżety reklamowe stale się zmienia. Rodzaje gadżetów reklamowych, markowych towarów i odzieży z logo, których poszukują firmy, są odzwierciedleniem dzisiejszych trendów konsumenckich. Dla każdej firmy, która chce promować swoją markę za pomocą gadżetów reklamowych, kolejny rok będzie rokiem oryginalnych pomysłów, które naprawdę wywrą wpływ na decyzje ich przyszłych klientów.

Popularne ECO gadżety dla firm

Według najnowszych badań użyteczność jest kluczowa, jeśli chodzi o konsumentów przechowujących produkty promocyjne. Statystyki pokazują, że konsumenci preferują artykuły promocyjne o praktycznym, codziennym zastosowaniu, takie jak pamięci USB , kalendarze i torby wielokrotnego użytku.

gadżety dla firm to nie tylko koszulki z nadrukiem mogą nimi być subtelne czarne ołówki z nadrukiem

Ekologiczne gadżety dla firm to nie tylko te wykonane z ekologicznych materiałów. Jeśli firmy zamawiają przydatne produkty promocyjne, przynosi to nie tylko korzyści firmie, ponieważ maksymalizuje powtarzalną ekspozycję marki, ale także przynosi korzyści środowisku, zapewniając, że konsumenci zatrzymają przydatne produkty zamiast je wyrzucać i dodawać do już i tak szkodliwych na świecie wysypisk śmieci. Nie chcemy, aby Ty lub Twoi klienci wyrzucali artykuły promocyjne, więc upewnij się, że zamawiasz produkty, które mają wysoką trwałość ze względu na ich użyteczność.

Jednym z najlepszych sposobów na wybór przydatnych produktów promocyjnych, które klienci zatrzymają, jest kategoria narzędzi. Pomyśl o tym: ludzie potrzebują narzędzi w życiu codziennym, czy to w domu, pracy czy szkole. Podarowanie klientom dobrze wykonanych narzędzi, o których istnieniu prawdopodobnie nigdy nie wiedzieli, jest wyjątkowym sposobem na zachwyt klientów i  sprawienie, aby zachowali artykuły promocyjne Twojej firmy przez długi czas.

Zatem co wybrać jeśli chodzi o gadżety dla firm? Które zostaną na dłużej u klienta? Nasz wybór to:

  • Długopis wielofunkcyjny, poziomica, śrubokręt, touch pen
  • Zestaw narzędzi, teleskopowa latarka 3 LED, śrubokręt 8 elementów
  • Lampka warsztatowa, latarka COB
  • Miarka

Firmy, które chcą poprawić swój wizerunek za pomocą produktów promocyjnych, muszą wiedzieć, że mają wspólną rolę w zapewnianiu odpowiedzialności środowiskowej i społecznej, jeśli chodzi o branżę produktów promocyjnych. Nie chodzi tylko o to, by na ślepo reklamować się tanimi produktami i oczekiwać wyników, ale o przesłanie wiadomości, że Twoja firma ceni zrównoważony rozwój.

Ponadto ważne jest, aby firmy wiedziały, które spośród dziesiątek tysięcy dostępnych produktów promocyjnych zmaksymalizują ekspozycję marki. Produkty promocyjne o wysokiej trwałości, takie jak narzędzia wymienione powyżej, zapewnią, że Twoi klienci zatrzymają te produkty, dzięki czemu będą stale eksponowali Twoją markę.

Więc pamiętaj, upewnij się, że produkty promocyjne, które wybierzesz dla swojej marki, są przydatne! W końcu jest to z korzyścią dla wszystkich, gdy konsumenci trzymają się produktów promocyjnych zamiast po prostu je wyrzucać. Stworzysz pozytywne wrażenie Twojej marki w umysłach klientów, a także nie przyczynisz się do powstania ton śmieci niszczących nasze środowisko.

Gadżety dla firm – trendy popularności

Zatem jakie trendy? Co być może będzie na szczycie popularności? Jakie gadżety reklamowe wybiorą konsumenci? Tego nikt nie wie. Można jednak przypuszczać na co będą zwracać uwagę osoby decydujące się na nowe gadżety reklamowe w swojej firmie.

puste biurko to idealne miejsce na gadżety dla firm

Na pewno nie tanie gadżety reklamowe

W przeszłości firmy zamawiały duże ilości tanich produktów promocyjnych po prostu po to, by rozdać coś ze swoim logo. Jednak firmy uczą się, że produkty, które rozdają klientom, potencjalnym klientom i pracownikom, są bezpośrednim odzwierciedleniem jakości ich marki.

Z mojego doświadczenia firmy są skłonne wydać więcej na wysokiej klasy produkty promocyjne, które pozostawiają na ludziach świetne wrażenie ich marki, niż tanie długopisy, które zepsują się i zostaną wyrzucone w ciągu tygodnia. Tanie produkty promocyjne przywodzą na myśl tanią markę. Jest prawie niemożliwe, aby Twoja firma postrzegana była jako ta godna uwagi, gdy ktoś otrzyma tandetę z Twoim logo.

W 2021 roku firmy zwiększają swoje budżety na artykuły promocyjne, aby tworzyć produkty użyteczne , wysokiej jakości i trwałe.

Gadżety reklamowe przyjazne dla środowiska

Stan środowiska nadal jest gorącym tematem, a ludzie bardziej niż kiedykolwiek starają się żyć ekologicznie. W badaniu przeprowadzonym w 2020 roku prawie 90% respondentów stwierdziło, że robi wszystko, co w ich mocy, aby prowadzić przyjazny dla środowiska styl życia.

Jak to wpływa na produkty promocyjne wybierane przez firmy w 2021 roku? Zrównoważone i przyjazne dla środowiska produkty pomagają wyrazić wartości Twojej firmy i wysłać wiadomość, że jesteś świadomy ekologicznie. Ponad połowa osób miało korzystniejszą opinię o reklamodawcy, jeśli otrzymany przez nich produkt promocyjny był przyjazny dla środowiska.

Przewiduję, że w 2022 roku firmy przemyślą swój wybór i markowe gadżety reklamowe, które zamawiają, będą ekologiczne. Notatniki z recyklingu, bambusowe długopisy i biodegradowalne bawełniane torby na zakupy staną się bardziej popularne niż kiedykolwiek, ponieważ firmy starają się wywrzeć pozytywny wpływ na swoich klientów i na środowisko.

Opakowanie i prezentacja

Jeśli chodzi o zachwycanie klientów markowymi towarami i produktami promocyjnymi, nie wystarczy dzisiaj po prostu je rozdawać. Prezentacja jest prawie tak samo ważna jak same produkty.

W świecie, w którym każdy może wejść do internetowego sklepu i zamówić produkty jednym kliknięciem, niestandardowe opakowanie robi ogromną różnicę. Poświęcenie czasu na zaprezentowanie swoich przedmiotów w unikalny sposób przekazuje również głębsze informacje o Twojej firmie. Czy opakowanie jest zabawne? Profesjonalne? Prezentacja powinna odzwierciedlać ton Twojej firmy.

Jednym z moich ulubionych przykładów jest Juicebox , mobilny powerbank z całkowicie konfigurowalnym opakowaniem, które można spersonalizować, aby idealnie pasował do standardów marki każdej firmy. Trend niestandardowego pakowania i prezentacji produktów promocyjnych utrzyma się z pełną mocą w 2022 roku ponieważ firmy staną się bardziej kreatywne w sposobie prezentacji, tak by klienci odbierali markę jako innowacyjną.

Gadżety dla firm związane z technologią

Przydatność zawsze była jednym z kluczy do udanego produktu promocyjnego, a produkty promocyjne oparte na technologii są jednymi z najbardziej użytecznych ze wszystkich. Weźmy na przykład mobilny power bank: 87% konsumentów twierdzi, że zachowałoby promocyjny power bank, ponieważ jest użyteczny, a 60% stwierdziło, że zrobiłoby interesy z reklamodawcą, który dał im power bank.

Wirtualne prezenty

Ponieważ z racji sytuacji na świecie przewiduje się, że wydarzenia wirtualne będą kontynuowane w przyszłości, organizatorzy wydarzeń próbują wymyślić kreatywne sposoby, aby nadal spersonalizować swoje konferencje. Prezenty na wirtualne wydarzenia pomogły wypełnić tę lukę.

Dzięki wzbudzaniu emocji, tworzeniu ambasadorów marki, a nawet zwiększaniu zaangażowania online, prezenty stały się cennym narzędziem, dzięki któremu wirtualne wydarzenia odniosą sukces.

Prezenty na wirtualne wydarzenia odgrywają jeszcze większą rolę w budowaniu marki, jednocześnie pomagając klientom nawiązać z nimi osobisty kontakt. Kiedy zwykłeś dziękować za bycie częścią wydarzenia i społeczności, tworzysz więź, której pragną klienci. Należy pamiętać, że 83% konsumentów przyznaje, że zwraca uwagę markę głównie ze względu na sprzedawane przez nich produkty.

Zatem jakie to produkty? Osłony kamer internetowych, bezprzewodowe podkładki po mysz to najpopularniejsze gadżety rozdawane podczas eventów i spotkań online.

Gadżety dla firm, produkty promocyjne są ważne dla ogólnej strategii marketingowej

Dawno minęły czasy, kiedy produkt promocyjny z ostatniej chwili jest skutecznym prezentem na targach! W 2021 roku firmy rozumieją, że produkty promocyjne i towary markowe powinny być częścią ich ogólnej strategii marketingowej, a nie szybkim zakupem, by rozdać cokolwiek. Firmy włączają te produkty do generowania leadów, cykli sprzedaży i strategii rekrutacyjnych, aby odnieść wielki sukces.

długopis jest nadal często oferowanym gadżetem dla firm

Mam dużego klienta z branży technologicznej, który uczestniczy w kilku targach rocznie. Jak każda firma, na targach rozdają kilka produktów, aby przyciągnąć ludzi do swojego stoiska. Ale zamiast rozdawać wszystkim ten sam produkt za 1 lub 2 dolary, opracowali wielopoziomową strategię promocji produktu. Działa to tak: każdy może zabrać ze stołu jedno ze swoich długopisów lub Smart Wallet . Aby jednak otrzymać jedną z ich markowych składanych lodówek, wykwalifikowany potencjalny klient będzie musiał podać swoje dane kontaktowe. W ten sposób firma technologiczna może zapewnić, że nie tylko generuje leady, ale także rozdaje swoje „duże prezenty” w pełni wykwalifikowanym potencjalnym klientom.

Stworzenie naprawdę skutecznej strategii promocyjnej produktu wymaga czasu i zasobów, ale działa! Jest to obszar marketingu, na którym skupi się wiele firm w 2021 roku. Z niecierpliwością czekam na pomoc firmom w podejmowaniu działań i wywieraniu wpływu na ich klientów w biznesie.