Nie znaleziono produktów, których szukasz.

Konsumenci na całym świecie chcą prowadzić interesy z firmami, które są zgodne z ich wartościami. W miarę rozwoju zrównoważonego rozwoju od trendu do ruchu , przyjazne dla środowiska produkty promocyjne pomogą Ci dopasować Twoją markę do klientów. Konsumenci zgodnie twierdzą, że mają bardziej przychylną opinię o reklamodawcach, którzy rozdają przyjazne dla środowiska produkty promocyjne. Dodatkowo zmieniły się nawyki zakupowe. Prawie jedna trzecia osób w wieku 55 lat i starszych twierdzi, że kupiła produkty bardziej przyjazne dla środowiska niż rok wcześniej. Inwestowanie w ekologiczne produkty dla Twojej firmy nie tylko pomoże środowisku, ale poprawi przychylność do Twojej marki. W połączeniu ze strategią produktów promocyjnych o niskich kosztach, zobaczysz wyraźny zwrot z inwestycji z przyjaznych dla środowiska, opartych o naturalne materiały produktach promocyjnych.

naturalne materiały użyte w ładowarce do smartfonaMożesz połączyć naturalne materiały z nowoczesnością, elektroniką. Świetnym przykładem jest tu Bambusowa ładowarka bezprzewodowa. Doskonały gadżet dla firmy, bo kto nie używa smartfona w pracy? Wygrawerowane logo na tej ładowarce będzie zawsze na biurku, do tego używane!

Zacznij od zrozumienia, co sprawia, że ​​produkt jest przyjazny dla środowiska, że jest naturalny. Istnieje pięć powszechnych kategorii, do których zaliczamy przyjazne dla środowiska produkty promocyjne:

– Tkaniny z recyklingu – Powszechnie używane tkaniny, które widzimy, to pochodzące z recyklingu tkaniny PET i bawełna z recyklingu.

Naturalne materiałyBambus, konopie, słoma pszenna i bawełna są całkowicie naturalne i biodegradowalne.

– Przedmioty, które powracają po recyklingu jako nowe — to produkty, które wspierają zrównoważone cele, stają się coraz bardziej popularne.

– Produkty wielokrotnego użytku — butelki na wodę, słomki i torby nadają się do wielokrotnego użytku i pomagają zmniejszyć zużycie jednorazowych tworzyw sztucznych.

– Produkty wyprodukowane w zrównoważony sposób — nie chodzi tylko o sam produkt, ale także o sposób prowadzenia działalności przez firmę. Czy producent A posiada certyfikat ? Czy ma zasady, które zapewniają bezpieczeństwo ich fabryk?