PYTANIA DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ

Cena gadżetu reklamowego podana na naszej stronie to jednostkowa cena zakupu gadżetu netto. Nie zawiera ona kosztów znakowania i wysyłki gadżetów reklamowych.

Tak, w przypadku zamówienia większej ilości gadżetów reklamowych możliwe jest otrzymanie rabatu. Prosimy o wysłanie zapytania o produkt przez naszą stronę internetową lub kontakt z nami.

Koszt wysyłki gotowych gadżetów reklamowych wynosi 25 zł netto za karton. Każdy z gadżetów reklamowych ma określoną ilość, jak mieści się w kartonie – możesz to sprawdzić na stronie produktu. W przypadku większej ilości kartonów możliwa jest przesyłka na palecie. Koszt palety wynosi 140 zł netto.

Realizacja zamówienia gadżetów reklamowych ze znakowaniem trwa od kilku do kilkunastu dni. Wszystko zależy od tego, w którym z naszych magazynów znajduje się odpowiednia ilość gadżetów reklamowych potrzebnych do realizowania zamówienia i od obłożenia naszego działu produkcji.

Tak, realizujemy wysyłki za granicę. W celu wyceny kosztów wysyłki, proszę skontaktuj się z nami.

Tak, wystawiamy faktury firmom zagranicznym i akceptujemy płatności w EUR, USD i GBP.

Tak, możemy zrealizować taką wysyłkę. Może to być wysyłka zbiorcza gadżetów reklamowych, lub pojedyncze pakiety – Gift Box. Jeżeli jesteś zainteresowany usługą wysyłki do Twoich Twoich klientów – skontaktuj się z nami.

PYTANIA DOTYCZĄCE ZNAKOWANIA

Cena znakowania gadżetów reklamowych jest uzależniona od wielu czynników. Przede wszystkim zależy od techniki znakowania, która z kolei  uzależniona jest od materiału i formy gadżetu, a także od ilości sztuk. W przypadku niektórych gadżetów reklamowych dostępnych jest kilka różnych technik znakowania. Cena znakowania zależy też od nakładu (ilości sztuk danego gadżetu podlegającego znakowaniu), od wielkości znakowania i ilości kolorów projektu znakowania.

Tak, firmy lub klienci instytucjonalni mogą zamówić gadżety reklamowe bez znakowania jeżeli już są naszym stałym klientem lub zamawiają je razem z innymi towarami znakowanymi.

Realizujemy w zasadzie wszystkie popularne metody znakowania gadżetów reklamowych: sitodruk, tampodruk, termotransfer, grawer, tłoczenie, haft, sublimację i wiele innych.

Logo lub projekt znakowania gadżetów reklamowych najlepiej dostarczyć w krzywych, w pliku pdf wyeksportowanym na przykład z programu Adobe Illustrator lub Corel.

Tak, nasz dział graficzny może wykonać projekt na zlecenie Klienta. Jeżeli jesteś zainteresowany taką usługą – skontaktuj się z nami.