Wyświetlanie 1–24 z 58 wyników

Bambusowy długopis

biały
czarny
niebieski
zielony
2,70  netto

Bambusowy długopis

biały
czarny
niebieski
zielony
4,16  netto

Bambusowy długopis

czarny
granatowy
srebrny
zielony
1,52  netto

Bambusowy długopis

beżowy
jasnozielony
niebieski
1,10  netto

Bambusowy długopis

biały
czarny
czerwony
granatowy
limonkowy
pomarańczowy
4,36  netto

Bambusowy długopis

biały
czarny
czerwony
jasnozielony
niebieski
2,49  netto

Bambusowy długopis

biały
czarny
czerwony
niebieski
zielony
1,32  netto

Bambusowy długopis, touch pen

beżowy
błękitny
jasnozielony
różowy
0,79  netto

Bambusowy długopis, touch pen

czarny
czerwony
fuksja
niebieski
pomarańczowy
żółty
2,26  netto

Gadżety ekologiczne

Świadomość

W miarę jak konsumenci stają się coraz bardziej świadomi społecznie. Oczekują tego samego od swoich ulubionych marek. Nie inaczej jest w branży produktów promocyjnych. W rzeczywistości, według badania przeprowadzonego przez specjalistów ponad 60% konsumentów ma bardziej przychylną opinię o reklamodawcy, jeśli produkty promocyjne, które otrzymują są to gadżety ekologiczne.

Gadżety ekologiczne to zrównoważone produkty, które przynoszą korzyści środowiskowe, społeczne i ekonomiczne. Jednocześnie chroniąc zdrowie i środowisko w całym cyklu produkcji – od wydobycia surowców do ostatecznej utylizacji. Mogą być one wykonane z całkowicie naturalnych materiałów. Ułatwiają odbiorcom pozytywny wpływ na środowisko poprzez redukcję odpadów i recykling. Ponadto produkty zrównoważone mogą być oznakowane logo Twojej firmy, tak jak każdy inny produkt promocyjny!

Oczekiwania klientów

termokubek, kubek termiczny, z pokrywką z PP i obudową z bambusa. Pojemność 400 ml. Bambus jest produktem naturalnym

Jak więc wybór zrównoważonych produktów promocyjnych może poprawić Twoją strategię marketingową? Otóż konsumenci oczekują, że firmy pójdą w ich ślady. Nie tylko chcą być postrzegani jako społecznie świadomi, ale chcą, aby ich ulubione marki odzwierciedlały te same wartości.

Wdrażanie ekologicznych produktów promocyjnych do ogólnej strategii marketingowej Twojej marki nie jest już sugestią. To kluczowe, jeśli chcesz dotrzeć do dzisiejszego konsumenta. Wybierając zrównoważone produkty, nie tylko spodobasz się swoim klientom i potencjalnym klientom, ale także ugruntujesz pozytywną nazwę swojej firmy, poprawiając w ten sposób ogólny wizerunek marki.