METODY ZNAKOWANIA GADŻETÓW REKLAMOWYCH

metody znakowania gadżetów reklamowych - sitodruk

SITODRUK

Sitodruk to metoda znakowania gadżetów reklamowych, która świetnie nadaje się do jednokolorowego i wielokolorowego nadruku na wszelkich artykułach tekstylnych i innych twardych produktach, zarówno płaskich, jak i okrągłych. Można ją stosować na takich materiałach jak plastik, metal, szkło, drewno. Metoda pozwala na wykonanie nadruku o dużej powierzchni, na przykład na koszulkach reklamowych.

TAMPODRUK

Tampodruk to metoda nadruku na małych gadżetach reklamowych, wykonanych z metalu, plastiku, papieru, szkła, gumy, drewna itp, takich jak popularne kubki czy długopisy reklamowe. Wzór nanoszony jest na produkt przy pomocy elastycznego tamponu.

TERMOTRANSFER

Termotransfer to metoda znakowania gadżetów reklamowych polegająca na wgrzaniu w materiał folii z naniesionym wcześniej nadrukiem wyciętej w pożądany kształt. Zastosowanie techniki termotransferu zapewnia doskonałą jakość nadruku i możliwość wykonania nadruków wielokolorowych.

SUBLIMACJA

Sublimacja to metoda znakowania stosowana głównie do wykonywania nadruków na tekstyliach. Wzór drukuje się na specjalnym nośniku przy użyciu tuszy sublimacyjnych, a następnie przenosi na powierzchnię produktu za pomocą specjalnej prasy. Wykonane w ten sposób nadruki są trwałe i odporne na pranie i czynniki chemiczne. Metodę tą wykorzystuje się często do znakowania sportowych koszulek z tworzyw sztucznych i smyczy reklamowych.

metody znakowania gadżetów reklamowych - paleta pantone
metody znakowania gadżetów reklamowych - grawer laserowy

GRAWER LASEROWY

Grawerowanie laserem to trwała i precyzyjna metoda znakowania gadżetów reklamowych. Stosowana na metalu, drewnie, skórze, metalach lakierowanych, plastiku, szkle itp. Kolor graweru uzależniony jest od rodzaju materiału, z jakiego wykonany jest znakowany przedmiot. Grawer laserowy często stosuje się do znakowania metalowych długopisów reklamowych, pamięci USB, breloków i tym podobnych produktów.

TŁOCZENIE

Tłoczenie to efektowna metoda znakowania gadżetów reklamowych, stosowana najczęściej na artykułach wykonanych ze skóry, wyrobów skóropodobnych, a także na produktach z tektury i papieru. Polega na trwałym odciśnięciu wzoru przez wtłoczenie matrycy w powierzchnię produktu.